churp2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

EDISI GB RANANO CB!

HAHA..GB RANACO CB!

3 tahun ak sabar...projek last amtlah mmenatkn aq..duet pn da beratus2 habis nk bwt..aku ingtkn bile da anta projek aku 2,ak da selesai bwt projek aq..tp tidakkk..lecturer sruh aku bwt balik..ak da mmg x snggup lagiii,aku amt penatt yg teramat sngt..da la aq ad krisis dengan seseorang tuhh..xpe,aku dengn keaadaan yg tersangt amat terlalu letihh,bwt la projek aq tu...80 page da di print,tp semua ditolak..aq bwt balik..taip satu2,cari data balik..100+ page..aku da mmg stress..ye ranacoo..GB!..perasaan putus asa tu mmg ade..nak je ak quit study..aku da anta sendiri projek aq di rumah lecturer 2..ngn kepala yg tengh memberontakk,kalau dye reject lagii..sah2 mlm tu aku tumbuk lecturer perempuan dri indonesia 2..CB!!..letih aq..tp,aku x sngke..dye punye la baik aty mlm tu..dye terime report n plan ak..n dye ajak pg makn lagiii...HAHA..sape la x gembiree..aku da la mmg x jumpe nasik dari pg sampai mlm..alhamdulillahh..semua nya da abis..

0 comments:

Post a Comment