churp2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cinta dri tuhan..selamatkn lah cinta ku ya tuhann..

lme x bwt n3 sal love story,kisah ku dgn si die..krisis lam cinte aq start dri fb..n mmg 99% isu aq ngn dye bermula dae fb,n 1% lg psl baju untk pegi date..b..knl pn lam fb da..n aq bersyukur dapat kenal dia..masaalah aq sekarang..jika aq terlalu lembut..alamai aii,naik kepala..lau ak berkeras lax..merajuk,mrh..

cube phm..pkl 11,dye mcj..minx tolong sket..ye laa..aku nk jd berguna untk dye kn,tolong la makwe sendiri..x arpkan balasan ap2 pm dae dye..mngkin cukup ucapan trima kasih dae dye..tp dye lupe nk ckp kot smalam..xpe..

dye mcj aq..dye ckp dye nk on9 lm pkl 12 am semalam..mate mmg mengantok,dahh,dye dah on9..lam pkl 12.30..xpe lwt sket..aku tnggu..aq cet fb dye,punye la lme dye nk rep,dlm aty"xpe,sye phm,6t awx cet la ngn sye,bb td awx da cakap nk cet"..smpai pkl 2 pagi aq tnggu..aku tau dye tngh buat ap..kc tutorial kt sape yg cet dye n tnye sal blog...mmg,dye suke blog..

lm mse aku tnggu tu..sumpah,2 kali aq trtido dpn lptop..sumpah,aq pn sedih ngn dri aq skanx..sbb syg kn seseorg,aq jd mcm ni..ye,ak minx clash smalm,aku arp dye bersunggh2 xnk..tp,dye bersunggh2 nk..hancur hati bebb..hancur lebur..aku mmg jenis yg x tau malu,org da xnk kt aku..tp aku msih lg nk kn dye..x mungkin aq dpt syg kn seseorng lebih drp aq sygkn dye..

aq nk jge dye..wlau pn dye x suke,n wlaupn dye badmood ngn aq sampai ke hari ni..aq arp satu ary 6t..dye akn betul2 mnghargai aq..aq da berbaik ngn dye..syg aq mmg xpernah berubah,wlau brape kali hati aq hancur leburr..hidup cume skali,n ak nk hidup ngn dye..

tolong ya tuhan..aq mmg x sebaik hambe2 mu yg lain,tp bri peluang kpd hamba mu ini untk hidup bahagia..wlaupn seketika..hnye engkau yg tau pejalanan hidup ku ya tuhan..kurniakn insan yg syg pada ku setia pada ku dan inginkn aq sebagaimana aku menginginkn dia..keikhlasan dihati,hnye engkau yg tahu..ya tuhan,ya allah..selamatkan lah cinta ku..



2 comments: